Avtomobilin su nasosu saatda 3785 litrə qədər antifrizi dövr etdirdiyini bilirdiniz?
Bəli, avtomobilin bu kiçik, lakin güclü hissəsi mühərrikin düzgün temperaturda işləməsinə cavabdehdir.
Su nasosu antifrizi mühərrikdə dövr etdirir, temperaturu tənzimləyir və mühərrikin qızmasına mane olur. Su nasosu, antifrizi mühərrikdən radiatora köçürur, orada soyudub yenidən muhərrikə qaytarır. Su nasosu düzgün işləməsə, mühərrik həddindən artıq istiləşə və ciddi zərər görə bilər.
Su nasosu kiçik ola bilər, lakin mühərrikinizin düzgün işləməsində böyük rol oynayır.
Buna görə də sızma, mühərrikdən yüksək səs və ya mühərrikin həddindən artıq istiləşməsi kimi nasaz su nasosunun əlamətlərinə rast gəlsəniz, avtomobilinizi dərhal pəşəkar ustaya apardiginizdan əmin olun.
Su nasosu cihazı
Bir qayda olaraq, nasos silindr başının qarşısında yerləşir. Su nasosu, bir mil üzərində quraşdırılmış çarxı olan bir korpusun kifayət qədər sadə dizaynıdır.Şaftın fırlanması fırlanma anın mühərrikdən kəmər vasitəsilə ötürülməsi ilə təmin edilir. Mühərrik işləyərkən, radiatordan gələn antifriz nasosa, çarxın mərkəzinə daxil olur.Şaftın digər ucunda bir skif quraşdırılmışdır. Zamanlama kəməri və şkif vasitəsilə mühərrikin fırlanma enerjisi milə ötürülür və şaft özü çarx mexanizmini hərəkətə gətirir. Qanadlar arasındakı boşluq antifrizlə doldurulur və mərkəzdənqaçma qüvvəsinin təsiri altında qanadlar soyuducu mayeni yanlara atır.Xüsusi bir çuxur vasitəsilə güc qurğusunun soyuducu gödəkçəsinə daxil olur. Bu şəkildə, soyuducu mühərrikin soyutma sistemi boyunca dövr edir.