Nasaz radiator qapağının bir neçə dəqiqə ərzində avtomobilin mühərrikinin həddindən artıq istiləşməsinə səbəb olduğunu bilirdiniz? Bu gün radiator qapağının önəmindən danışacayıq.
Bu nasaz radiator qapağıdır. Qapaq təzyiqi düzgün saxlamadıqda soyuducu qaynaya bilər və beş dəqiqə ərzində mühərriki həddindən artıq istiləşdirir. Bəzi hallarda isə bu, başlıq contasının partlamasına, hətta mühərrik blokunun çatlamasına da səbəb ola bilər. Qapağın alt hissəsində təhlükəsizlikə və girişə cavabdeh olan 2 ədəd klapan yerləşir. Təhlükəsizlik klapanı, artıq təzyiqi aradan qaldırmaq üçün nəzərdə tutulmuşdur. Yəni motor soyuq olanda bağlanır. Bu, sistemi möhürləyir, mühərrikin istiləşməsinə və soyutma sistemində lazımi təzyiq yaratmasına imkan verir. Giriş klapan bunun əksini edir: o, atmosferdən havanı “sovurur”. Fakt budur ki, antifriz soyuduqda (mühərrik söndürüldükdə) mayenin həcmi azalır. Təzyiq də aşağı düşür və bu klapan sistemdə vakuum effektinin yaranmasının qarşısını alır. Təhlükəsizlik klapanı nasazdırsa, atmosfer təzyiqi sistemə basacaq və hava boru birləşmələri vasitəsilə antifrizə sızacaq. Bu, soyutma sistemində hava kilidi yaradacaq, həmçinin uzun müddət dəyişdirilməyən boruların qırılmasına və ya çatlamasına səbəb ola bilər. Antifriz bakının partlaması və ya əsas radiatorda və ya qızdırıcının radiatorunda bir sızma meydana gəlməsi mümkündür. Və mühərrikin həddindən artıq istiləşməsi baş verə bilər.
İnanın ki, nazas mühərrikin baş ağrısını və xərclərini çəkməkdənsə, radiator qapağını mütəmadi olaraq yoxlatmaq və düzgün işləmədiyi təqdirdə dəyişdirmək daha yaxsidir.
Növbəti dəfə yolunuz ustaya düşəndə, ondan radiator qapağını yoxlamasını xahiş edin.
Bu kiçik bir şey kimi görünə bilər, lakin uzun müddətdə böyük fərq yarada bilər.